ГЕНЕРАЛЬНИЙ СПОНСОР

ГАРАНТІЯ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ

8

Зимова екіпіровка водія. Експерт перераховує головні вимоги до одягу і взуття і демонструє на навчальному полігоні, чому не можна їздити в товстих пуховиках, рукавичках і шапках, в тому числі пасажирам


9

Розкриваємо підгрунтя втоми за кермом. Як підготуватися до поїздки, щоб не заснути, що їсти і пити, якими прийомами користуватися, щоб привести себе в тонус? Демонструємо, як краще налаштовувати клімат і як сидіти за кермом, щоб протриматися довше. Скільки потрібно спати в дорозі, щоб повернути собі бадьорість, не зашкодивши загальному стану?


10

Розкриваємо секрети нічної їзди. Підготовку до неї потрібно розпочинати ще вдень, а вночі потрібно навчитися справлятися з осліпленням. Їзда в темний час доби також вимагає освоєння особливих навичок.


11

В одинадцятій програмі циклу «Секрети безпеки» говоримо про небезпеку розмов по мобільному за кермом. Порівнюємо водійські реакції і продуктивність на полігоні: при розмові з трубкою в руці, по бездротовому зв'язку і з вимкненим телефоном.


12

У дванадцятій програмі циклу «Секрети безпеки» відповідаємо на питання багатьох, хто вдосконалює навички їзди. Як зробити поліцейський розворот? Чому він називається "поліцейським", як виникає всупереч бажанню водія і чому не варто брати його на озброєння в повсякденній їзді, розповість інструктор з екстремального водіння.


13

У тринадцятій програмі циклу «Секрети безпеки» розповідаємо про коректне використання сучасних приладів освітлення. Як поліпшити головне світло, як краще позначити себе на дорозі і як уникнути засліплення інших водіїв та як не нашкодити власному автомобілю світловим тюнінгом?


14

У чотирнадцятій програмі циклу «Секрети безпеки» в теорії і на практиці розбираємо відміну знесення від занесення і зміщення .. У програмі розповідаємо і показуємо: чому і коли виникає втрата курсової стійкості, які загальні принципи контролю за зчепленням шин з дорогою, а також особливості реагування на різних типах приводу.

  • Сторінка:
  • 1
  • 2
  • 3